fredrikberg Posted April 26, 2022 Report Share Posted April 26, 2022 Hej! Har skrivit några nya låtar och först ut är "Skål" Min dotter Julie spelar tvärflöjt och har även gjort omslaget. Vänligen Fredrik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flizzaff Posted April 30, 2022 Report Share Posted April 30, 2022 Skön och stämningsfull. Kul att bland allt synt-aktigt här, på forumet, få höra lite "äkta" och akustiska instrument. Mvh Flizzaff. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredrikberg Posted May 3, 2022 Author Report Share Posted May 3, 2022 On 2022-04-30 at 11:44 sa Flizzaff: Skön och stämningsfull. Kul att bland allt synt-aktigt här, på forumet, få höra lite "äkta" och akustiska instrument. Mvh Flizzaff. Hej! Tack så mycket! Roligt att du uppskattar de ringande gitarrerna och trummorna. Blir ju inte lika exakt när allt är spelat men det kan ju också ha sina fördelar. Bästa hälsningar Fredrik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik dP Posted May 4, 2022 Report Share Posted May 4, 2022 Låter bra! I alla fall de 30 sekunder Spotify låter mig lyssna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredrikberg Posted May 4, 2022 Author Report Share Posted May 4, 2022 9 timmar sedan sa Erik dP: Låter bra! I alla fall de 30 sekunder Spotify låter mig lyssna. Hej! Tack så mycket! Bästa hälsningar Fredrik Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted May 5, 2022 Report Share Posted May 5, 2022 Ja det låter väldigt bra. 70-s vibe med tvärflöjten! Snyggt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredrikberg Posted May 6, 2022 Author Report Share Posted May 6, 2022 21 timmar sedan sa slejnard: Ja det låter väldigt bra. 70-s vibe med tvärflöjten! Snyggt! Hej! Tack! Det var verkligen roligt att höra. Jag håller 70-talet högt och får mycket inspiration av musiken från den tiden. Bästa hälsningar Fredrik 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts