Jump to content
Annons

Demosnutt Train to nowhere- the slejnard


Recommended Posts

Annons

Sketabra ju. Du hittar alltid oanade ställen att putta in ackordsföljder på. Sånt gillar jag, när nåt som är vanligt dyker upp i ett sammanhang där det blir ovanligt. Hade jag varit trummis eller bassist hade jag kanske muttrat "Hur många gitarrspår tänker han lägga egentligen? Gitarrister asså!" Men det kan aldrig bli för många gitarrer tycker jag som f.d. luftgitarrist. Har hört i lurar där det lät väldigt nära och i skräphögtalare där basen försvann så om produktionen har jag inget att komma med. Rock on!

  • Tack! 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Snyggt Slejnard!

Som sagt, lite luddig otydlig baskagge annars bra tycker jag. Lite låg gitarr kanske (höger kompgura) - smaksak. Lite låg bas också säger basisten:-D - också beroende på tycke och smak.

 

Redigerat av Peter Roos
  • Tack! 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Vassego Jan, det låter mycket bättre i den mixen jag fick tillsänd (i pm:et): bättre fokuserad bas, lite högre i nivå, bättre tryck i kaggen också, vilket gör mixen mer ihoplimmad och kraftfull, bra sång - du har en väldigt speciell och originell röst - bättre volym på gurorna också. Man skulle kanske höja sologuran i vänstra kanalen ett par dB (under det lilla "solo-partiet").

Lyssnat i Genelec 6010b och Ultrasone ProLine 550-lurar.

Snygg låt!

Och Glad påsk!

 

Redigerat av Peter Roos
  • Tack! 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...