Jump to content
Annons

låt-samarbete på studio.se Jamen & Den Lilla Ekorren


Gäst

Recommended Posts

Annons

Om jag jämför med t.ex. "Men, hur gjorde du" så tyckte jag personligen kanske inte att denna som låt var riktigt lika bra. Den här var kanske lite väl stillastående eller händelsefattig för att riktigt tända till? Fast nu har jag bara lyssnat en gång. Den kanske växer med fler lyssningar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack Pluff för din musikläggning av låten! Jag gillar särskilt den fina slingan, och din video har sådan timing och den där speciella humoristiska anstrykningen som blir så förträfflig i kombination. Och rörande!

Jag hoppas bara att min medverkan med somligt inte står i vägen för eventuella synpunkter, med tanke på den hänsyn och hjälpsamhet som finns här på forumet, utan önskar ordet vara fritt 😉

 

Link to comment
Dela på andra sajter

tack själv Jamen (och de andra för kommentarerna)! jag kanske var lite snabb med att göra låten, om du känner det behövs göras mer m den så kan vi ju höras om det, t ex göra den lite mer varierad ..eller ha mer med av texten du hade, eller du gör ett solo (?) ... får se, jag har en liten 'öronvilarpaus' nu ett tag..vi hörs!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...