Jump to content
Annons

Feedback på egenskrivna låtar.


Recommended Posts

  • Iza weidenhag ändrade titeln till Feedback på egenskrivna låtar.
Annons

Tack för att du tog dig tid att ge så intressant och konstruktiv feedback! Uppskattar det verkligen! Gradual change var den första låt jag skrev och den skrev jag helt själv. Speak fick jag lite hjälp med som kanske kan ha resulterat i att den inte helt känns som min egen. Ska tänka på detta i framtiden och även ta till mig det du nämnde om självsäkerhet! Stort tack mixamannen! 

Link to comment
Dela på andra sajter

Lyssnade på speak, tyckte den var riktigt nice. Utan att ha jättekoll på vad jag pratar om fick jag lite pink floyd-känsla. Kreativa melodier och ackordföljder.

Tyckte produktionen funkade och reagerade inte på någon krock med stämman. Tyckte den passade in.

Sången skulle kanske må bra av lite mer feeling, som mixamannen säger. Tycker även att det lilla oooh-tillägget vid 33 sekunder och nån gång till kan skippas. Eller åtminstone läggas tillrätta pitchmässigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag lyssnade på "Gradual Change" och där tycker jag mig höra vad bra din röst är. Som skrivits tidigare, öva på att låta mera självsäker, du behöver inte vara det, bara låta som om du var det.

Jag tycker låten är bra och förtjänar att du slipar till sången lite mera bara.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 1 månad senare...

Angående Speak: Skön låt! Jag har bara ljudkvalitén att klaga på. Sång-soundet bör vara varmare och mer närvarande.

Samson: Skönt att här höra några som spelar analoga instrument ibland de, här på sajten, rikhaltiga syntarna. Ni låter intressanta i båda låtarna.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...