Jump to content
Annons

Tornseglare leker tafatt - Den Lilla Ekorren (ny mix igen)


Gäst

Recommended Posts

Annons

Det är mycket som är bra i både text och musik! Men om jag för ovanlighetens skull ska försöka ge någon slags kommentar på texten (jag brukar annars för det mesta nästan bara bry mig om musik) så tänker jag på partiet som börjar vid 3:46 där ordet tornseglare upprepas. Alltså jag kan tänka mig att det kan funka med många ord att bara upprepa dem om och om igen i en text, men jag känner mig inte helt övertygad om att tornseglare är ett av de orden.. Men jag ska inte säga att jag är helt säker, vem vet, men det var en känsla jag fick, men hur som helst det mesta är ju bra alltså 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Gäst ändrade titeln till Tornseglare leker tafatt - Den Lilla Ekorren (ny mix och en video)

tack, ja det kanske blir lite mycket ordet tornseglare.. men de flyger ju ofta väldigt många ihop också 🙂

tack för kommentaren, har mixat om låten lite nu, vet inte om det blev bättre, det låter ok när jag mixat klart tycker jag, sen blir det inge vidare ljud och väldigt rörigt i youtubefilmen..konstigt..

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Gäst ändrade titeln till Tornseglare leker tafatt - Den Lilla Ekorren (ny mix igen)
  • 1 månad senare...

Man får för sig att det här är demon och inte slutprodukten. Mer uttrycksfull sång behövs. Bättre ljudkvalité efterlyses. Jo partiet där "tornseglare" upprepas är lite krystat men du har rätt: Något bör vara där i form av ord då det bara skulle vara för tjatigt med bara ett instrumental-parti. 

Men på det hela taget, en ganska najs låt. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...