Jump to content
Annons

I hope you like this song i have created this song. Jag hoppas du gillar min låt jag har skapat den själv.


Recommended Posts

Annons

Tycker det finns viss potential här, men det distar och är något som grötar ihop det lite i de intensiva delarna. För mycket ackord i bastonerna kanske. Försök lämna basen ren i grundtonerna och följ inte med i melodin för mycket där.

Link to comment
Dela på andra sajter

20 timmar sedan sa Fidden:

Hej. 

Kul att du gör musik, det är jävligt skoj!

Lite feedback. Det distar lite ibland. Det ska det inte göra. Även om man vill att volymen ska vara hög får den aldrig gå över gränsen. 

Låten i sig är lite rörig kanske. Svårt att få grepp om takten eftersom basen går lite bakvänt från vad man är van vid. 

Även melodin är lite svårt att få grepp om. Men man har ju inte hört det förr iallafall.

Tycker ändå det harmoniserar, på något liksom österländskt vis. 

tack så mycket för feedbacken.

Link to comment
Dela på andra sajter

20 timmar sedan sa Fidden:

Tycker det finns viss potential här, men det distar och är något som grötar ihop det lite i de intensiva delarna. För mycket ackord i bastonerna kanske. Försök lämna basen ren i grundtonerna och följ inte med i melodin för mycket där.

Tack så hemskt mycket för feedbacken

Link to comment
Dela på andra sajter

Respekt för att du kan göra 'ok' musik och är bara 14 , men den där är bara något du härmar, den speglar inte dej.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...