Jump to content
Annons

Gäst

Recommended Posts

Annons

Jag gillar låten som den är, inklusive de något minimalistiska trummorna.
Enda funderingen är att, iom jag känner att låten berättar någon (inte nödvändigtvis en händelse, men en stämning) så vore det kul att ha verser på den. Men jag vill absolut inte förstöra glädjen över att du gjort det instrumentalt.
I mina öron låter det som en lite nostalgisk sommar, kanske en inre sommar mitt i den kalla  🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Toksoft ju. Kanske att djembetrummorna/bongo(?) kunde varit lite rikare i ljudet. Och marimban skulle kanske vara lite mjukare precis när de startar. Gillar annars att den är så avskalad och lätt. Fågelljuden var konstigt nog passande med. Gillar cymbalerna och de övriga percussioninstumenten som bara ligger där i bakgrunden och tuffar på på ett behagligt sätt. 

Tycker nog snarare att mer trummor skulle paja den luftiga och softa viben som jag fick av denna lilla skapelse. 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2021-10-16 at 13:00 sa Levinzo:

Tycker det låter bra. Som Teflon sa kanske lite mer trummor med spännande rytmer. Låter rätt chill annars !

Håller med dig, ska kika på det och finslipa 🙂 Tack för din input!

Redigerat av Gäst
Link to comment
Dela på andra sajter

On 2021-10-22 at 11:50 sa georgep:

Jag gillar låten som den är, inklusive de något minimalistiska trummorna.
Enda funderingen är att, iom jag känner att låten berättar någon (inte nödvändigtvis en händelse, men en stämning) så vore det kul att ha verser på den. Men jag vill absolut inte förstöra glädjen över att du gjort det instrumentalt.
I mina öron låter det som en lite nostalgisk sommar, kanske en inre sommar mitt i den kalla  🙂

Kul tanke med verser! Jag tycker det låter som en rolig idé - och hade nog blivit bra. Uppskattar din feedback, stort tack! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Gäst ändrade titeln till ...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...