Jump to content
Annons

Jay Talo är här. Ge mig lite feedback.


JayTalo

Recommended Posts

Tjenare. Det är jag som är Jay Talo.
Jag är en helt självständig artist. Jag gör allt från musiken och skivomslagen, till promotion och distribution helt själv.
Jag kom förbi här i hopp om att få lite feedback på mitt arbete.
Min senaste låt är en officiell remix av den Svenska rapparen Vince Wavys låt "TjugoTre", det är en ganska soft house version av låten i ett ganska lugnt tempo.

Eftersom jag gör allting själv så hade jag blivit jätte glad om ni ville supporta mig och ge mig ett par minuter av eran tid att lyssna.
Jag har sedan början av 2020 släppt ett par låtar och remixes och om ni gillar det ni hör får ni gärna klicka er in på min hemsida (JayTalo.com).
Där hittar ni länkar till mina sociala-medier och de olika streamingtjänster som jag har låtar och är aktiv på.
Se till att ni inte missar mina bootleg remixes på bla youtube och soundcloud också.
Och om ni känner er extra generösa får ni mer än gärna dela med er av eran favorit av mina låtar till alla ni känner.

//Jay Talo

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Tja! Coolt koncept att blanda hiphop med house, tycker båda stilarna allt mer liknar varandra så bra jobbat. Har tyvärr bara laptophögtalare just nu men tycker det låter välproducerat. Kanske bara jag, men tycker att du skulle ha någon liten cachy melodi någonstans, annars har jag inget att anmärka på. Bra jobbat! 

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för feedbacken.
Att det blev den blandningen var nog lite av en slump. Jag har rappat en del innan och känner vince sen tidigare. Såg att han skulle släppa nytt samtidigt som jag var väldigt sugen på att få göra en officiell remix av något istället för en bootleg för en gångs skull.

ang melodier så hade jag mer i början av produktionen men kände efter hand att den gjorde saker och ting en aning rörig och tog bort lite från chillkänslan i låten, plus att det är en hiphop låt i grunden så ville ha hög fokus på vocalsen och texten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...