Jump to content
Annons

Resultat i Studiofestival 50 – bästa sommarlåten 2021


Andreas Hedberg

Recommended Posts

studiofestival_50_sommarlat_3.jpg.4749265bae86c114df49b99743837108.jpg

Hej! Nu har Studios medlemmar röstat och juryn sagt sitt och vi har ett resultat i Studiofestival #50 – bästa sommarlåten 2021.

55 röster - bidrag 1 
47 röster - bidrag 6
28 röster - bidrag 3

884606926_ResultatStudiofestival50inklusivejurynsroster.png.d50150a90095e6da9f2a0fe6a9a0661f.png

De som ligger bakom bidragen är:

1:a plats - @AGstar
2:a plats - @mixamannen
3:e plats - @Jamen

Stort grattis till er! Och fint jobbat alla ni andra också!

Vinnaren får välja först av de fina priserna från Sennheiser, därefter tvåan och sedan trean. Läs mer nedan:

  • IE500 Pro 
- Tillförlitliga in-ear-lurar med distorsionsfri ljudåtergivning med extremt hög upplösning, även vid maximala ljudtrycksnivåer.
    Värde: 5 990 kr.

    Läs mer: https://sv-se.sennheiser.com/ie-500-pro
  • XSW-D Pedalboard Set -
 Användarvänligt, trådlöst one touch-ljudset som använder en digital överföring för att sömlöst länka ljudkällor. Med denna eleganta lösning kan du spela gitarr trådlöst och fortfarande använda ett pedalbord, samtidigt som en tillförlitlig anslutning upprätthålls.
    Värde: 3 265 kr

    Läs mer: https://sv-se.sennheiser.com/xsw-d-pedalboard-set
  • Sennheiser e 835 
Dynamisk kardioidmikrofon - Avsedd för tal och sång. Genererar ett robust ljud som utmärkt klarar höga volymer på scenen. Avsedd för hemmainspelningar, semiprofessionella studior och liveapplikationer.
    Värde: 999 kr.
    
Läs mer:https://sv-se.sennheiser.com/live-performance-microphone-vocal-stage-e-835. 

Sennheiser_Logoline_RGB_4x_red.jpg.68ea0737563020d2c9d1fc2e9a0f0ecb.jpg

Stort tack till Sennheiser som bidrar med de fina vinsterna!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Wow, tack - vad glad jag blir! 😀 Stort tack till alla som har röstat - riktigt starkt startfält!

Om ni vill lyssna på mer av min musik (lite annan genre än sommarlåten dock), så får ni gärna följa mig på Spotify. Debutalbum är på väg! 🙂

/Anna

  • Gilla 2
Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis till vinnarna, och till ledningen för en trevlig tävling.

Själv levererade jag sommarplåga nr 7, som kanske mer handlar om sommarplåga än kvalificerar sig som sommarplåga.

Edit: Skapade en ny tråd med låten här: Ny studiotråd: "Devils sing, angels dance"

Redigerat av Erik dP
  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

On 2021-08-20 at 13:16 sa Tacoindian:

Eeh, var hittar jag bidragen för lyssning?🙄

Sök på ”studiofestival” välj ”Röstning studiofestival #50” så hittar du bidragen som finns på soundcloud. Eller på soundcloud så söker du efter Studio.se

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2021-08-19 at 14:10 sa Erik dP:

Grattis till vinnarna, och till ledningen för en trevlig tävling.

Själv levererade jag sommarplåga nr 7, som kanske mer handlar om sommarplåga än kvalificerar sig som sommarplåga.

Edit: Skapade en ny tråd med låten här: Ny studiotråd: "Devils sing, angels dance"

Lyssnade på låttexten under tävlingen och fick verkligen ingen sommarfeeling. Tänkte att du kanske skickat in fel låt. Men nu förstår jag hur du tänkte. 👍😊

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan sa moog:

Lyssnade på låttexten under tävlingen och fick verkligen ingen sommarfeeling. Tänkte att du kanske skickat in fel låt. Men nu förstår jag hur du tänkte. 👍😊

Pool, Sun always shines..., Grass grows so dense, Happy holidays, vackra klänningar, barn som håller handen ...och lite törstsläckare.      ...Hur kan du inte få sommarfeeling? 

Redigerat av Erik dP
Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan sa Erik dP:

Pool, Sun always shines..., Grass grows so dense, Happy holidays, vackra klänningar, barn som håller handen ...och lite törstsläckare.      ...Hur kan du inte få sommarfeeling? 

 Som du skriver.. nåt måste vara fel på mig? 😄 Blåmärken hör ju också sommaren till. Men även om jag inte fick sommarfeeling av helheten i texten tycker jag att du har gjort en bra låt. 👍

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan sa moog:

 Som du skriver.. nåt måste vara fel på mig? 😄 Blåmärken hör ju också sommaren till. Men även om jag inte fick sommarfeeling av helheten i texten tycker jag att du har gjort en bra låt. 👍

Tack. Blåmärken hör absolut till sommaren. Särskilt efter lite dricka.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...