Jump to content
Annons

Sångare/sångerska sökes till Elektronisk pop - en eller flera låtar.


Baugarn

Recommended Posts

Hej!

Jag har hållt på med musik i kanske 8 år nu och har äntligen hittat min flare, eller ja- det jag vill göra med musiken. 
Har haft en hel del samarbeten med olika sångare/sångerskor och vill nu börja på ett nytt projekt. Allt kommer att ske på distans, mycket p.ga Covid, men även då man kan inte behöver limitera sig geografiskt.

Här är det senaste alternativet av collab som jag släppt:

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hej igen 😄

Jag är på för collab, om du gillar min röst. Du kan lyssna på soundcloud.com/em-olee/run (där finns några fler). Kör lite indie-pop med elektroniska vibbar, har även ett EBM-projekt och har varit sångare i punkband. Stilmässigt så är jag med andra ord ganska öppen. Du kan väl skicka ett meddelande om du vill höras!

/ Em

Link to comment
Dela på andra sajter

Citat
On 2021-06-26 at 11:24 sa EmOLee:

Hej igen 😄

Jag är på för collab, om du gillar min röst. Du kan lyssna på soundcloud.com/em-olee/run (där finns några fler). Kör lite indie-pop med elektroniska vibbar, har även ett EBM-projekt och har varit sångare i punkband. Stilmässigt så är jag med andra ord ganska öppen. Du kan väl skicka ett meddelande om du vill höras!

/ Em

Hej EmOLee!

Tycker definitivt om din röst. Jag gör dock inte så pass downtempo musik som det du laddat upp. Har du länk till EMB/någon annan låt som har lite mer tempo så man får höra hur din röst passar till det? 🙂

/Baugarn

 

Link to comment
Dela på andra sajter

21 timmar sedan sa Baugarn:

 

Jag har inte det i nuläget. Mitt EBM-projekt är instrumentalt, men är på gång med en sida till ett annat samarbete som kanske kan ge dig en bild. Eller så skickar du en wav och så testar jag 😉 
 

Link to comment
Dela på andra sajter

17 timmar sedan sa EmOLee:

Jag har inte det i nuläget. Mitt EBM-projekt är instrumentalt, men är på gång med en sida till ett annat samarbete som kanske kan ge dig en bild. Eller så skickar du en wav och så testar jag 😉 
 

Skickar PM till dig, lättare att ta det vidare där. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
13 timmar sedan sa levap:

Tja. Jag håller på med music och producerar eget, som hobby i nuläget men vill ta ett steg längre, jag söker samarbete. Ska inte skriva mckt, stil jag interesserad mest är bra pop men provar mig i olika genren, några demo - tryck po länken

https://disk.yandex.ru/client/disk/Demo

Tja!

Har du någon uppladdning på t.ex Soundcloud/Youtube eller dylikt där jag kan höra dina demos? Yandex fungerar inte för mig av någon anledning.

Mvh
Baugarn

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...