Jump to content
Annons

Är du en mentor inom musik? Jag vill lyckas!


Effes

Recommended Posts

Hej jag heter Fabian och älskar att skapa musik! Min stora dröm är att bli artist och det så fort som möjligt! 

 

jag pluggar till låtskrivare när det inte är sommarlov men behöver mer input och från någon som kanske gått samma väg som mig? 
 

jag håller på att lära mig piano, jag sjunger bra och är duktig låtskrivare , vill verkligen utvecklas och få lyckas!

ibland sitter jag fast, och det skulle vara bra att kunna bolla med någon om låtar, vägen framåt och hur jag kan gå tillväga med låtar och för att bli artist få ut min musik. 
 

Så därför letar jag efter en mentor inom musik och musikskapande!

jag har lite låtar på soundcloud som finns att höra, det är elektroniskt och ibland väldigt fint och ibland lite tuffare 

https://soundcloud.app.goo.gl/qnpqHXZHEHLpmq379

Med Vänlig Hälsning Fabian 

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hej.

Ska du lyckas behöver du få en manager också. Någon som älskar hur du låter och det du gör. Du behöver någon som öppnar stängda dörrar så att du når ut med din musik.

Att man kör fast är inget konstigt och något man lär sig med tiden att ta sig runt. Att någon skulle hjälpa till med det utan att få betalt, har jag svårt att se.

Lycka till.

  • Tack! 1
Link to comment
Dela på andra sajter