Jump to content
Annons

Nya låtar - feedback


Recommended Posts

Annons

Kul att du kommit igång! 

Lyssnade på första låten. Några tankar, bastrumman är väldigt reverbig, den grötar ner ganska mkt. Ljuden känns lite daterade, men kan ju vara något du är ute efter. Breaket tyckte jag kändes intressant, gillade det. 

Intressant lyssning, klart bättre än mina första försök. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska erkänna att jag inte riktigt vet vad som ger den daterade känslan för mig. Det skulle kunna vara en av leadsyntarna, den som bland annat kommer in efter en stund i breaket, den kändes väldigt eurodisco om du förstår vad jag menar. 

Det skulle kunna vara bassynten eller trummorna också. Svår att säga. 

Lyssnar även på den andra låten nu. Gillar hur de liksom har samma känsla, men ändå helt olika. Finurligt arrangerat, får filmmusikvibbar här från någon okänd 80-talsrulle som jag gärna vill se. Det är definitivt kampsport inblandat. Eventuellt en svart sportbil, men David Hasselhoff får inte vara med. 

Ja, denna gick jag igång lite på som du märker, även om min feedback nog är fullständigt oanvändbar 😄

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är alltid kul med synpunkter och tolkningar 🙂 Jag har några fler låtar på lager som kommer komma upp den närmaste tiden, så jag återkommer med länkar till dem också om det finns intresse!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...