Jump to content
Annons

Var i Stockholm kan man köpa studiobord?


Silencer86

Recommended Posts

Annons
pme (oregistrerad)

DLX har i alla fall små SSL bord i sin portfölj. Men vad menar du med studiobord?

En behringer 4 kanalers för 995:- eller ett beg EMI för 18 MSek?  Det är ganska få
som kör med mixerbord för studio idag. För en normalt funtad budget så blir resultatet bättre med en mjukvaru mixer.

Link to comment
Dela på andra sajter

pme (oregistrerad)
7 minutes ago, mixamannen said:

Asså jag tror han menar bord, som i .....bord.... 😂

Du menar som ikea jerker?

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Jag menar som ett studiobord med plats för monitorer, skärmar, keyboard, tangentbord osv. Det handlar om en kombination av funktion och ergonomi så jag skulle gärna vilja prova på plats i stället för att beställa hem något som visar sig inte kännas bra. Det finns två stora shoppar och de har en del saker som verkar bra men jag skulle vilja prova först.

JAM verkar inte sälja möbler alls.

Redigerat av Silencer86
Link to comment
Dela på andra sajter

pme (oregistrerad)
11 hours ago, oioioi said:

Har Ikea ett bord som heter Jerker? Säljer det extra bra eller extra dåligt i engelskspråkiga länder?

De hade ett. Det var populärt för hemmastudios där det är ont om plats.  Bland det bästa ikea någonsin gjort. Googlar man på ikea jerker så finns det 5000 VIDEOS om bordet. Det är förvisso snyggare och bättre med ett bord som är gjort för studio. Som tex JB musik's, men de hamnar också i en helt annan priskategori.

Link to comment
Dela på andra sajter

18 hours ago, Neosus said:

http://www.jbmusik.se/

 

Edit: Oj.. Du skrev Stockholm va? 🙈 

Jag har ett bord därifrån och mitt är väldigt stort. Jag ritade upp det själv med ider tagna från mitt förra egenbyggda bord. Kvaliten är super! Sådana här grejer är stora så spelar ingen roll var tillverkaren är då det ändå måste skickas. frågan är bara om detta är värt för dig och om du har massa outbords. Annars har thomann möbler om det är är studiomöbel du ska ha. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...