Jump to content
Annons

Söker sångare som även kan skriva text.


Oscar Brundin

Recommended Posts

Tjena!

Mitt namn är Oscar och jag söker en sångare som även kan skriva text som skulle kunna tänka sig och sjunga på en låt jag jobbar(kille eller tjej spelar ingen roll). Tanken är väll att det ska va på engelska, men svenska skulle lika gärna bli asfett så är öppen för allt.

Vet inte riktigt vilken genre jag skulle säga att låten är i, men ksk lite Tropical house och typ funk house. Skriv antingen här eller på insta dm @oscarbrundin om ni är intresserade. 

Jag själv har proddat musik sedan 5 år tillbaka. Är inte proffs eller nått så om nån har synpunkter eller liknande på låten så tar jag mer en gärna emot dem också:)

Här är en länk till låten:

https://www.dropbox.com/s/u7g80izb2ghazxm/Värsta vibe..mp3?dl=0

Redigerat av Oscar Brundin
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Oscar Brundin ändrade titeln till Söker sångare som även kan skriva text.
Annons
drloop (oregistrerad)

Jag gillar soundet på allt utom baskaggen som är alldeles för påträngande.

Testa att sätta ett reverb som klingar ut ibland på brassstabben, kan bli coolt!

Inte klar som låt kan jag tycka, blir lite för upprepat tema för min smak om man skall lägga sång. 

Kan bli riktig bra det här med lite jobb.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2021-03-25 at 08:19 sa drloop:

Jag gillar soundet på allt utom baskaggen som är alldeles för påträngande.

Testa att sätta ett reverb som klingar ut ibland på brassstabben, kan bli coolt!

Inte klar som låt kan jag tycka, blir lite för upprepat tema för min smak om man skall lägga sång. 

Kan bli riktig bra det här med lite jobb.

Diggar iden om reverb på stabben, ska verkligen kika på kicken!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...