fredrikberg 5 Posted February 25 Share Posted February 25 (edited) Hej! Har släppt en ny låt som heter Kanske är det vi Min dotter Julie har gjort omslaget och animationen i Spotify Bästa hälsningar Fredrik Berg Edited February 25 by fredrikberg Link to post Share on other sites
slejnard 474 Posted February 27 Share Posted February 27 Bra låt och bra framförande! 👍 Link to post Share on other sites
fredrikberg 5 Posted February 27 Author Share Posted February 27 2 timmar sedan sa slejnard: Bra låt och bra framförande! 👍 Hej! Tack så mycket!!! Bästa hälsningar Fredrik Link to post Share on other sites
punkrockdude 54 Posted March 3 Share Posted March 3 Jag gillar ljudbilden och stilen på låten. Jag tycker att ljudbilden är bra nog att egentligen inte kräva någon direkt förändring för att tillfredställa mig förutom att de panorerade gitarrerna tar bort lite av det mjuka då deras dynamik och genomsnittsnivå är något stark och hög. Link to post Share on other sites
fredrikberg 5 Posted March 4 Author Share Posted March 4 23 timmar sedan sa punkrockdude: Jag gillar ljudbilden och stilen på låten. Jag tycker att ljudbilden är bra nog att egentligen inte kräva någon direkt förändring för att tillfredställa mig förutom att de panorerade gitarrerna tar bort lite av det mjuka då deras dynamik och genomsnittsnivå är något stark och hög. Hej! Tack för feedback. Jag kunde kanske ha haft något mer instrument som fyllde ut för att kunna sänka elgitarrerna. Bra synpunkt! Tack! Bästa hälsningar Fredrilk Berg Link to post Share on other sites
Recommended Posts