Jump to content
Annons

[LÖST] Cubase AI licens till övers?


Mason

Recommended Posts

Köpte mig et UR22 mkII för ett tag sedan med en tillhörande Cubase AI licens, men jag har slarvat bort den. 😅

Är det möjligen någon som har en sådan liggandes som inte behöver den så vore jag innerligt tacksam! 
Skicka ett PM i så fall. 
Kan givetvis swisha en slant för besväret.

 

Tusen tack på förhand!

 

Edit:

Jag åkte och köpte en ny UR22C så jag fick det på köpet. Behövde Cubase AI för att få PRO billigare. 
Jag har kört med Ableton innan men efter lite research så är jag jäkligt sugen på att komma igång med Cubase. Verkar riktigt nice!

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
1 timme sedan sa vayzeria:

Sorry! Mindes fel. 

Hade visst bara pro tools son följde med mitt ljudkor. Finns en redeem code om du är intresserad?

 

Tusen tack för att du letade!

Jag åkte och köpte en ny UR22C så jag fick det på köpet. Behövde Cubase AI för att få PRO billigare. 
Jag har kört med Ableton innan men efter lite research så är jag jäkligt sugen på att komma igång med Cubase. Verkar riktigt nice!

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

27 minuter sedan sa vayzeria:

Kul att det löste sig!

Cubase jobbar jag själv med, ligger kvar på AI/LE, vill uppgradera medan just nu så tillåter inte ekonomin det... och familjen 🙄

Aha va trevligt! Nej jag förstår det. 

Kan i så fall, när det är dags, rekommendera att köpa en uppgradering från AI till PRO från Thomann.de (eller annan 3:e part). Där kostar det "bara" 2999 kr mot 4579 kr på Steinbergs hemsida.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gut! Det gillas.  Har funderat iof på överlåtande av licens. Får kolla upp det närmare. Saknar att få full tillgång och kunna göra mer snabbare utan att behöva  tumma på kvalitén och låta mixningen ta längre tid att det behövs 🙄

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan sa vayzeria:

Gut! Det gillas.  Har funderat iof på överlåtande av licens. Får kolla upp det närmare. Saknar att få full tillgång och kunna göra mer snabbare utan att behöva  tumma på kvalitén och låta mixningen ta längre tid att det behövs 🙄

Sant. Lägg en bevakning på Ebay och andra forum. Tror det var en som sålde sin PRO licens med dongel för 200 USD på reddit. Så det går nog att få tag i lite billigare. Dongeln är ju ca 250 kr extra dessutom... 

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan sa Mason:

Sant. Lägg en bevakning på Ebay och andra forum. Tror det var en som sålde sin PRO licens med dongel för 200 USD på reddit. Så det går nog att få tag i lite billigare. Dongeln är ju ca 250 kr extra dessutom... 

Inte alls dyrt,  men med frakt blir det en del ändå.  Får hoppas jag hojtar någon på forumet eller någon annanstans ^^

Link to comment
Dela på andra sajter

  • CHAE ändrade titeln till [LÖST] Cubase AI licens till övers?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...