-
Senaste foruminläggen
-
-
Similar Content
-
By Sonni Jonsson
LÅTNAMN: X
ARTIST: Sonni Jonsson
GENRE: Techno, eurodance?
LÅTLÄNGD: 3:12
FORMAT: mp3
STORLEK: 4.4 mb
STATUS: Skiss
Har försökt att ta mig till av er kritik och lagt ner lite extra tid på denna låt=) All kritik är välkommen!
Tack på förhand=)
Brain.mp3
-
By Manner
Hallåj!
Jag är rätt ny i gamet, jag är fortfarande i det stadiet i mitt musikskapande att jag kollar primärt på youtube videos och kopierar och försöker lära mig på det sättet, jag har gjort en remix på en låt från Arcade's youtube kanal.
Skulle jag kunna få lite feedback på den, typ en sak som är bra som jag kan anamma mer och en sak som är dåligt som jag kan prioritera att jobba på att förbättra?
https://soundcloud.com/daniel-manner/arcade-lifemice-danman-remix
Vore grymt uppskattat!
-
By Guest
LÅTNAMN: -
ARTIST: Sonni Jonsson
GENRE: Tror att det är någon slags Eurodance.
LÅTLÄNGD: 2:25
FORMAT: mp3
STORLEK: 3.3 mb
STATUS: Demo/halvfärdig
LÅTLÄNK:
Tjena!
Hoppas detta är rätt forum att lägga upp låtar på? 🙂
Anledningen till att jag lägger upp denna låt här är för att jag skulle vilja veta vad ni tycker om låten. Detta är min första låt. Låten är ett demo (Halvfärdig). Skulle vilja veta vad ni tycker om melodin samt kicken osv...
Tycker att jag ändå fått till det ganska bra med tanke på att det är min första låt. Skriv gärna vad jag ska förbättra mig på i framtida låtar!
Hoppas ni orkar ladda ner den och lyssna!
Tack på förhand!
L_t_1.mp3
-
By OliverBja
Hallå där allesammans! Har länge tyckt att mina melodier är usla. Testade sitta ett ganska bra tag nu och kom fram till denna melodin (MP3 nedan). Nybörjare på detta, men säg gärna vad du inte gillar etc. Ge även lite konkreta tips, om du har något på lagret.
Ha det fint.
Melody Idea.mp3
Melody Idea.mp3
-
-
Veckans populäraste ämnen
-
Senaste låtarna
-
Free
-
Free