Fälten 6 Posted January 12 Share Posted January 12 Techno med Mini V från Arturia som synth. Reason som DAW. Medveten om att pad och ackord kan höjas i volym, men kanske är spännande så här med? Link to post Share on other sites
Fälten 6 Posted January 13 Author Share Posted January 13 Lägger in en till, Arturia mini V + reason Link to post Share on other sites
Fälten 6 Posted January 13 Author Share Posted January 13 för mycket bas i mixarna? Link to post Share on other sites
mixamannen 138 Posted January 13 Share Posted January 13 En gnutta för mycket bas ja....he he he....En hel drös med gnuttar. Link to post Share on other sites
Fälten 6 Posted January 13 Author Share Posted January 13 1 timme sedan sa mixamannen: En gnutta för mycket bas ja....he he he....En hel drös med gnuttar. 🙂 jag gillar bas. Jag mixar i mackies mr624. De verkar översättas väl till andra system, använder jbls för övrig lyssning. Så jag får nog lära mig att minska baspassionen 🙂 Link to post Share on other sites
mixamannen 138 Posted January 14 Share Posted January 14 Spelar du dom mixarna i en Tesla kommer bilen att hoppa fram... ”thud, thud, thud” Link to post Share on other sites
Fälten 6 Posted January 14 Author Share Posted January 14 (edited) 4 timmar sedan sa mixamannen: Spelar du dom mixarna i en Tesla kommer bilen att hoppa fram... ”thud, thud, thud” Gillar bas 🙂 jag slipar vidare. mvh Edited January 14 by Fälten Link to post Share on other sites
Fälten 6 Posted January 15 Author Share Posted January 15 (edited) On 2021-01-14 at 11:55 sa mixamannen: Spelar du dom mixarna i en Tesla kommer bilen att hoppa fram... ”thud, thud, thud” nu då mixamannen 🙂 här är en till, lite mer balanserad tror jag. https://soundcloud.com/faltenmusic/ana50_linn DAW: Reason Ackord, pad: dune3 Bas: Arturia Mini V mvh fälten Edited January 15 by Fälten Link to post Share on other sites
Recommended Posts