Lörelius 0 Posted January 10 Share Posted January 10 (edited) Hej! Jag vill köpa Atmosphere, mjukvarusynthen, om någon har den? Den säljs inte längre av Spectrasonics, utan har ersatts av Omnisphere. Av olika anledningar är jag fast i OSX 10.10.5, dvs. Yosemite, och Omnisphere lirar inte med detta OS. Så om någon har Atmopshere att sälja, som DVD, eller att ladda ned så är jag villig att betala bra för den. Bästa hälsningar Emil Edited January 12 by CHAE Korr. av rubbe Link to post Share on other sites
pme 152 Posted January 10 Share Posted January 10 Du borde kunna köra en gammal version av omnisphere. Borde fungera bra även på gamla Power macar. Link to post Share on other sites
Lörelius 0 Posted January 10 Author Share Posted January 10 Ja, har du någon att sälja? Link to post Share on other sites
sturelof 0 Posted January 11 Share Posted January 11 Spectrasonics tar en summa för att låta överföra en licens. Men, det kanske du känner till? Mvh Sture Link to post Share on other sites
Lörelius 0 Posted January 12 Author Share Posted January 12 Hej Sture! När jag skrev inlägget visste jag inte det. Men igår hittade jag en säljare som sålde Omnisphere, Stylus RMX och Trillian till mig. Och ja, i normala fall tar de 50$ per överföring. Vi slapp dock denna avgift med hänvisning till det tuffa år många gått igenom. Så Spectrasonics var verkligen sjyssta. Och licensöverförningen gick på några timmar. Väldigt smidigt! Link to post Share on other sites
Recommended Posts