Jump to content
Annons

Feedback på EDM


Lnsky

Recommended Posts

Hej!

 

Pysslade ihop lite EDM under dom sista dagarna av ledigheten.  Antar att den borde vara lite längre och med mer variation men detta är ett första utkast iaf.

Sången är egenkomponerad men sjungs av vocaloid då jag är en sopa på att sjunga 🙂

 

All feedback är välkommen! Gärna på droppet och kontrast mot build up. Sen så är jag fundersam på om det borde ligga mer pads i stereo?

 

 

Redigerat av Lnsky
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
On 2021-01-05 at 21:56 sa Lnsky:

Hej!

 

Pysslade ihop lite EDM under dom sista dagarna av ledigheten.  Antar att den borde vara lite längre och med mer variation men detta är ett första utkast iaf.

Sången är egenkomponerad men sjungs av vocaloid då jag är en sopa på att sjunga 🙂

 

All feedback är välkommen! Gärna på droppet och kontrast mot build up. Sen så är jag fundersam på om det borde ligga mer pads i stereo?

 

 

Låter ganska bra. Vocalsen är lite konstiga men ändå bra på nåt sätt🙂

Känns som om det fattas lite high mid eller så, i alla fall genom mina JBL hörlurar. Men annars bra jobbat. Gillar känslan i låten. Bättre än någonting som jag skulle kunna göra👍

Redigerat av Hasselsnoken
  • Tack! 1
Link to comment
Dela på andra sajter

54 minuter sedan sa Hasselsnoken:

Låter ganska bra. Vocalsen är lite konstiga men ändå bra på nåt sätt🙂

Känns som om det fattas lite high mid eller så, i alla fall genom mina JBL hörlurar. Men annars bra jobbat. Gillar känslan i låten. Bättre än någonting som jag skulle kunna göra👍

Stort tack för svar 🙂

Haha, ja vocals blir lite mysko när man kör vocaloid. Hade varit skoj om man kände nån som kunde sjunga istället.

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...