Jump to content

Någon som vill hjälpa en kass nybörjare?

Recommended Posts

Hej, jag är nybörjare med ljudskapande och vet egentligen inte så mycket vad jag gör när jag håller på i Logic, jag hittar något ljud,spelar lite på klaviaturet och spelar in och klipper jag och klistrar lite och sen blir det något som kan liknas musik=) Tycker det låter okej för den lilla kunskap jag har, men jag förstår ju att det finns mycket så mer och göra för att få det och låta ännu bättre, men den kunskapen har inte jag.

Så därför tänkte jag höra här om det finns någon här som sitter på kunskapen och vill pilla lite i något av mina "verk"=) Ni har helt fria händer för det kan ju knappast bli sämre, jag lägger upp delar av 5 st låtar (Intro, vers, brygga och refräng, det är ingen sång) och är det något som känns intressant så får ni gärna kontakta mig antingen här eller på Lejondal78@gmail.com

Orkar ni inte pilla med det så tar jag tacksamt emot tips för att få det och låta bättre. 2019remix.mp3

ambinn.mp3 galmmigt en junikväll.mp3 Project 3.mp3 remixenpanagotxxx2222222.mp3

Annons

Inte förstår jag vad du är nybörjare på men kanske är det så att jag glömt bort hur det är att vara ung och självkritisk. "galmmigt en junikväll" hamnade i ett knivslagsmål och jag fick sy ihop bitarna utan att riktigt veta var dom skulle vara. Jag tror det var för många helt enkelt...så jag döpte om honom också.

Lejonadal fuggedup (mastered).mp3