Jump to content
Annons

Skulle gärna vilja få feedback på det här spåret.


Nenne

Recommended Posts

Annons

Jag är en amatör på musikskapande, så lyssna inte på mig. Men låten tycker jag var riktigt härlig, den skulle jag lätt kunna lyssna på igen flera gånger.

Om det är någon kritik jag skall framföra så gillar jag cymbaler, det verkade inte du göra=)  

Bra låt!

Link to comment
Dela på andra sajter

20 minutes ago, Lejonadal said:

Jag är en amatör på musikskapande, så lyssna inte på mig. Men låten tycker jag var riktigt härlig, den skulle jag lätt kunna lyssna på igen flera gånger.

Om det är någon kritik jag skall framföra så gillar jag cymbaler, det verkade inte du göra=)  

Bra låt!

OK. Kul att du gillar låten.  🙂

Ja, jag tycker met det är svårt att mixa overheads men tidigare har jag mixat dem litet för högt å jag överkompenerar väl nu.
Jättestort tack för dina synpunkter!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra låt med härligt driv, du har en skön klang i din röst som känns skön att lyssna på.

Jag gillar inte flanger ljudet som dränker allt annat, visst det skapar en viss karaktär. Jag skulle sänka det en aning och ta bort det på vissa partier. Det skulle kanske skapa lite variation i låten som jag saknar, låtmaterialet är som sagt riktigt bra. För att skapa lite luft runt sången skulle jag använda mig av dynamisk eq på bl.a flanger-ljudet med sången som trigger på vissa för sången viktiga frekvenser. Kanske skall snare upp en aning, är den inte en aning panorerad till höger också, jag kanske hör fel, men jag skulle vilja ha den i mitten.

Som sagt riktigt bra!

Redigerat av stajo
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...