Jump to content
Annons

Ändra STIM registrering eller börja på ny kula?


Barbalax

Recommended Posts

Hej,

Bandet jag spelar i har spelat in en platta och har börjat få lite spelningar på lokalradion. Dock stimmades låtarna för ganska länge sen, och det är knappt en siffra rätt i registreringarna. Många av låtarna har fel titel, ingen uppgiven längd, inga IRSC koder och dessutom fel upphovsmän. De är inte regsitrerade via min inloggning så jag kan inte se om man lätt kan ändra detta? Eller är det lika bra att göra helt nya registreringar, eller finns det risker med det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Det kanske är det bästa. Det är sångaren som lagt in alla låtar i STIM från början, när det bara fanns texter mer eller mindre. Nu finns det fler upphovsmän (och en massa annan info som fattas). 
 

Det finns ingen möjlighet att göra detta från sångarens Stim-konto, online? 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 10/30/2020 at 5:33 PM, Barbalax said:

Det kanske är det bästa. Det är sångaren som lagt in alla låtar i STIM från början, när det bara fanns texter mer eller mindre. Nu finns det fler upphovsmän (och en massa annan info som fattas). 
 

Det finns ingen möjlighet att göra detta från sångarens Stim-konto, online? 

Tyvärr går det inte att redigera redan registrerade verk online, du får ta och kontakta STIM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...