Jump to content
Annons

Vad tycker ni om denna låt jag precis släppte?


allgyz

Recommended Posts

Tjenare. Jag heter Edwin, är 17 år och gör musik. Jag släppte en ny låt tidigare ikväll och nu undrar jag vad ni tycker om den. Har ni några tips? Låter det förjävligt? Eller finns det chans att ni faktiskt diggar den? 

Ha de gött😀

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hej Edwin! Vet själv hur givande det är med att få feedback på det man gör. Jag spelar upp i telefonen. Min upplevelse vid första lyssning. Riktigt intressant fram till 1:30 sen hoppar något propellerljud igång som jag inte diggar. Gör att det blir grötigt. Ligger och tar plats där i mixen. Kontra från 0:00-1:30 då det är betydligt mer luft och tydlighet. Bra jobbat! Gillar sång och melodi. 

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Edwin. Bra musik = bra rytm, bra melodi, bra harmonier. Säger nån teoretiker och är det så tycker jag att du gjort en bra låt. Propellerljudet påminner mig om det som "elektroniska" kompositörer gjorde med oscillatorer och rullbandspelare medan dom väntade på att nån skulle uppfinna synthen. Jag gillar det men vill du låta som alla andra så . . .tja, nånting. Bra sång, riktigt jävla bra.

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...