Jump to content
Annons

Här sprutar det fram medelmåttiga låtar


Nenne

Recommended Posts

Men jag tänkte ifall någon har medelmycket tid att ge medelmåttig kritik (helst dekonstruktiv)  på det här medelmåttiga medelspåret 😕 . Som är inspelat på ett medelmåttigt sätt och mixat därefter 😞 .

Redigerat av Nenne
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
11 hours ago, mixamannen said:

Hej där, sången sitter inte direkt som en smäck. Du borde ha en sångare att jobba med....musiken är rätt skön dock. 🙂

Men testa att döda en del spår så att det andas lite då och då. Det blir lite tjockt.

OK! Stort tack för att du tar dig tid. Du har naturligtvis helt rätt i att det är för "tjockt". Ska ha det i åtanke!

Ja de där acapellorna är inga höjdare tekniskt alltid, brusigt och eländigt ibland . . . . . . 

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minutes ago, joachime said:

Jag gillar kontrasten mellan musik och sång. Det ger mig en skön chanson-vibb.
Det här vill jag höra mer av.   🙂

Bra arrangemang och väl spelat! 

Det du skulle kunna gå vidare med är sångproduktionen. Nu är den lite som en vag idé. 

OK. Ja jag har mycket att lära. Jag har spelat in och mixat i litet drygt ett år, seriöst och är helt självlärd utom vissa extremt basic kurser på  nätet, den senaste tiden.

Jag är jätteglad att du tog dig tid att svara, stort tack!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
7 hours ago, Hippo said:

Hej

Trevlig grund med mysig melodi och ackordval. Får lite Cardigans-vibbar i början. 

Sången behöver kanske ses över, lika så trumspåret när det dubblar, blir mycket då.

Lycka till

OK, tack! Jag ska titta på det där med trummorna!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...