Jump to content
Nenne

Här sprutar det fram medelmåttiga låtar

Recommended Posts

Men jag tänkte ifall någon har medelmycket tid att ge medelmåttig kritik (helst dekonstruktiv)  på det här medelmåttiga medelspåret 😕 . Som är inspelat på ett medelmåttigt sätt och mixat därefter 😞 .

Edited by Nenne

Annons

Hej där, sången sitter inte direkt som en smäck. Du borde ha en sångare att jobba med....musiken är rätt skön dock. :-)

Men testa att döda en del spår så att det andas lite då och då. Det blir lite tjockt.

11 hours ago, mixamannen said:

Hej där, sången sitter inte direkt som en smäck. Du borde ha en sångare att jobba med....musiken är rätt skön dock. 🙂

Men testa att döda en del spår så att det andas lite då och då. Det blir lite tjockt.

OK! Stort tack för att du tar dig tid. Du har naturligtvis helt rätt i att det är för "tjockt". Ska ha det i åtanke!

Ja de där acapellorna är inga höjdare tekniskt alltid, brusigt och eländigt ibland . . . . . . 

Jag gillar kontrasten mellan musik och sång. Det ger mig en skön chanson-vibb.
Det här vill jag höra mer av.   🙂

Bra arrangemang och väl spelat! 

Det du skulle kunna gå vidare med är sångproduktionen. Nu är den lite som en vag idé. 

16 minutes ago, joachime said:

Jag gillar kontrasten mellan musik och sång. Det ger mig en skön chanson-vibb.
Det här vill jag höra mer av.   🙂

Bra arrangemang och väl spelat! 

Det du skulle kunna gå vidare med är sångproduktionen. Nu är den lite som en vag idé. 

OK. Ja jag har mycket att lära. Jag har spelat in och mixat i litet drygt ett år, seriöst och är helt självlärd utom vissa extremt basic kurser på  nätet, den senaste tiden.

Jag är jätteglad att du tog dig tid att svara, stort tack!