Jump to content
Annons

Elektroniskt Göteborg


AlexanderL

Recommended Posts

Hej

Mitt första inlägg här 😃

Letar efter gött folk att kunna göra eletronisk musik med, är la mest inne på trance nu av ngn anledning.

Är för övrigt rätt okej på elgura, spelar lite trummor och synth också. Så har grundläggande koll på musikteori utan att var för nördig med det.

Kör just nu bitwig, men kan fl etc. Mår dåligt av ableton, men säkert ngn som kan övertyga mig om att det är bra grejer 😃

 

Hit me up om ngn är sugen, alternativt peka mig gärna i rätt riktning vart man kan hitta najs folk att bolla ideer/jamma med i dessa tider.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag finns i Gbg och kan nog vara intresserad av nåt samarbete framöver, men det gäller ju att hitta gemensam grund då. Släppt ett par låtar och ett par till på väg. Definiera stil, men någon forma v synthpop. Vore kul att ha någon att bolla med, saknar den där gamla känslan av ett band. 🙂 Min svagaste sida är sång, så vore allra mest intressant att hitta någon med grym röst, haha...

Link to comment
Dela på andra sajter

1 hour ago, candybag said:

Min första och enda twitter-följare 😂😍

Är det du som sjunger?

På en bråkdel av låtarna jag har i lager/släppt. Gillar inte min egen röst dock, men andra verkar göra det 🙂

Har låtar på gång med andra sångare, vissa jag känner sen tidigare; t.ex Alejandra som sjunger på Without You och min gamla bandkollega som sjunger den svenska versionen av The One, och några nya som jag haft kontakt med bara ett tag.

Link to comment
Dela på andra sajter

12 hours ago, HowBoutSomeSnus said:

På en bråkdel av låtarna jag har i lager/släppt. Gillar inte min egen röst dock, men andra verkar göra det 🙂

Har låtar på gång med andra sångare, vissa jag känner sen tidigare; t.ex Alejandra som sjunger på Without You och min gamla bandkollega som sjunger den svenska versionen av The One, och några nya som jag haft kontakt med bara ett tag.

Grymt!

Vill du bolla ideer är jag gärna plank. Tycker messenger/facebook är rätt behagligt och avslappnat för sånt. Skicka PM om du är intresserad!

Link to comment
Dela på andra sajter

On 9/24/2020 at 4:00 PM, candybag said:

Grymt!

Vill du bolla ideer är jag gärna plank. Tycker messenger/facebook är rätt behagligt och avslappnat för sånt. Skicka PM om du är intresserad!

Absolut! Har dock inte Facebook privat. Finns nästan överallt förutom där dock.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...