Daze91 Posted September 18, 2020 Posted September 18, 2020 (edited) Hej, Som titeln avslöjar så söker jag en duktig producent som vill göra musik ihop. Jag rappar (svenska och engelska) och kan sjunga. Jag lyssnar främst på artister som: Eminem, Nas, Kendrick Lamar, J Cole, Erik Lundin osv. Mina styrkor är min kreativitet och jag är riktigt bra på att skriva texter. Behöver bara hitta min Dr. Dre (nöjer mig med en billig kopia av honom haha). Jag tror verkligen att vi kan skapa grym musik som förhoppningsvis kan inspirera andra. Hör gärna av dig! Edited September 18, 2020 by Daze91
BeatTheBeatUp Posted October 11, 2020 Posted October 11, 2020 Typ av hip hop beats vill du ha. Trap liknande eller mer boom bap?
Teflon Posted October 26, 2020 Posted October 26, 2020 Lägg upp en inspelning där du rappar och sjunger lite. Så kan man ta det därifrån! Gör en audition 🙂
Terror Posted October 29, 2020 Posted October 29, 2020 Precis som andra skriver.. Vissa utav oss här ligger på en nivå där VI väljer vem vi vill jobba med, inte tvärtom. Så det vore kul att höra dig rappa lite först innan man bokar upp tid i kalendern.
Dropkickmonk3y Posted November 1, 2020 Posted November 1, 2020 Precis. En demo, sen får vi se vem detta passar oss.
beatsbykinjas Posted February 10, 2021 Posted February 10, 2021 (edited) kika in på min nya insta Beatsbykinjas och hör av dig om du fortfarande söker producent Denna har jag producerat rappar sjunger, skrivit, mixat mastrat. Edited February 10, 2021 by beatsbykinjas glömde länk
Recommended Posts