Jump to content
Multikreativ

Elektroniskt band i Kraftwerks anda. Medlemmar sökes.

Recommended Posts

Elektroniskt band i Kraftwerks anda söker medlemmar för omgående engagemang 2020.

Du är en person med stark kreativ drivkraft och seriösa ambitioner. Intresse för elektronisk musik ( exempelvis Kraftwerk, Human League, Depeche Mode, BWO ) och i alla fall viss erfarenhet av musikskapande är grundläggande.

Det finns en stor mängd påbörjat material - både covers och egenproducerade låtar.

Att vara med i bandet innebär att driva ett kreativt produktionsbolag framåt och aktivt medverka till att ge ut musik kommersiellt.

Medlemmar sökes över hela landet.

Välkommen att höra av Dig och skicka in Din förfrågan om samarbete.

Annons

Posted (edited)

En uppdatering från bandets grundare:

Feedback önskas nu under augusti och september, och svar med intresse önskas senast sista september 2020.

Den som uppskattar elektronisk musik och funderar på att vilja vara med i ett kreativt sammanhang har här en fin möjlighet till musikaliska och konstnärliga samarbeten.

Hör av Dig.

OBS: Tid nu förlängd till sista november 2020. Se övriga inlägg och ta kontakt vid intresse.

Edited by Multikreativ

Hej

Vad kör du med för utrustning? Själv så har jag hållt på med hemstudio i ca 25 år. Jag kan lägga upp någon låt här framöver. Har kört allt ifrån ProTools, Cubase, Sonar, FL studio, Reason, Korg mm. Bor i Stockholm.

Tack för kommentarer såhär långt.

Vid intresse går det jättebra att skicka ett PM till mig så kan diskussioner fortsätta där.

Önskar gärna feedback nu inom september. Jag säger till om betänketiden förlängs.

Mankan,

Tack. Jag hör av mig till dig.

En uppdatering från bandets grundare:

Jag har tagit beslutet att låta förlänga tiden fram till den sista november detta år, 2020.

Det finns plats för fler entusiaster. En eller två till. Det pågår redan urval. 

Fortsätt visa intresse. Diskutera gärna elektronisk musik och samarbeten med mig.

Datorer. Syntar. Vocoders. Med mera. Säg till om Du är likasinnad.

Välkommen att ta kontakt med PM nu direkt, och som sagt före den sista november 2020.