Jump to content
Annons

Elektroniskt band i Kraftwerks anda. Medlemmar sökes. ( Uppdaterat! )


Multikreativ

Recommended Posts

Hej alla!

Elektroniskt band i Kraftwerks anda söker fler medlemmar för omgående engagemang.

Du är en person med stark kreativ drivkraft och seriösa ambitioner. Intresse för elektronisk musik ( exempelvis Kraftwerk, Human League, Depeche Mode, BWO ) och i alla fall viss erfarenhet av musikskapande är grundläggande.

Det finns en stor mängd påbörjat material - både covers och egenproducerade låtar.

Att vara med i bandet innebär också att vara med och driva ett kreativt produktionsbolag framåt och aktivt medverka till att ge ut musik kommersiellt.

Medlemmar sökes över hela landet.

Välkommen att höra av Dig och skicka in Din förfrågan om samarbete.

Redigerat av Multikreativ
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Annons

En uppdatering från bandets grundare:

Den som uppskattar elektronisk musik och funderar på att vilja vara med i ett kreativt sammanhang har här en fin möjlighet till musikaliska och konstnärliga samarbeten.

Hör av Dig.

OBS: Tidigare önskades svar senast ett bestämt datum. Detta gäller inte längre. Det går bra att ta kontakt ett tag till. Se övriga inlägg och ta kontakt vid intresse.

Redigerat av Multikreativ
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 5 veckor senare...
Mankan (oregistrerad)

Hej

Vad kör du med för utrustning? Själv så har jag hållt på med hemstudio i ca 25 år. Jag kan lägga upp någon låt här framöver. Har kört allt ifrån ProTools, Cubase, Sonar, FL studio, Reason, Korg mm. Bor i Stockholm.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för kommentarer såhär långt.

Vid intresse går det jättebra att skicka ett PM till mig så kan diskussioner fortsätta där.

Jag säger till om betänketiden förlängs.

Mankan,

Tack. Jag hör av mig till dig. ( Meddelande skickat. )

Redigerat av Multikreativ
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Postat (redigerat)

En uppdatering från bandets grundare:

OBS: Tidigare önskades svar senast ett bestämt datum. Detta gäller inte längre. Det går bra att ta kontakt ett tag till. Se övriga inlägg och ta kontakt vid intresse.

Det finns plats för fler entusiaster. En eller två till. Det pågår redan urval. 

Fortsätt visa intresse. Diskutera gärna elektronisk musik och samarbeten med mig.

Datorer. Syntar. Vocoders. Med mera. Säg till om Du är likasinnad.

Välkommen att ta kontakt med PM nu direkt vid intresse.

Redigerat av Multikreativ
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Multikreativ ändrade titeln till Elektroniskt band i Kraftwerks anda. Medlemmar sökes. ( Uppdaterat! )

En uppdatering från grundaren December 2020:

Idag 3 december har inläggen redigerats en aning med anledning av att fler fortfarande kan välkomnas till detta projekt.

Det kan upprepas att personer från hela landet är välkomna att höra av sig.

Redigerat av Multikreativ
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...