Jump to content
Annons

Erbjuder truminspelningar till din musik gratis


Mattias85

Recommended Posts

Tja! jag är en trummis som nu söker musik att spela till. Just nu spelar jag inte med något band och skulle därför vilja hålla igång spelandet. Jag har spelat trummor till och från i ca 20 år. Musiktypen som jag är mest van vid att spela är lite hårdare musik som typ hårdrock och metal. 

Jag använder mig av digitaltrummor vid inspelning som triggas med Superior drummer 3. 

Tanken är alltså att jag spelar in trummorna till din musik och skickar sedan antingen midi-filen eller audiospåren till dig för vidare mixning. 

Detta är tänkt enbart som en rolig kravlös grej som jag gör gratis för att hålla igång mitt trumspelande.  

IMG_20200727_211815.jpg

  • Gilla 3
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hej.

Intressant, jag har en hel del färdigt du kan få lägga på trummor på och se om vi kan få det lite mer levande.

Om du ger mig en mailadress så skickar jag över en dropbox med länkar till wave filer och lite instruktioner om du vill.

Vi höres/Dick

Link to comment
Dela på andra sajter

Intressant! Letar efter en sån som dig😎

Lägger till dig som vän och återkommer när jag har lite material och idéer!

 

Använder själv EZdrummer 2. Lite jobbigt att klicka in egna beats. Kör aldrig ur biblioteket då jag aldrig finner det jag behöver🤣

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter intressant! Har du någon erfarenhet, eller intresse av att lägga trummor till hip-hop? Hade varit kul att samarbeta och se vad man kan få för lyft i produktionerna med "riktiga" trummor på 🙂

Får tydligen inte länka till Spotify här, men du kan söka på "Mindstate One" på det flesta plattformar om du vill höra vad vi gjort innan. Säg till om det låter intressant 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...