Jump to content
Annons

Marshall JMP från 1970 och Mu-tron III


Skägg94

Recommended Posts

Tjena!

Efter en tumultartad vår som förde med sig att min käre far lämnade jordelivet har jag efter bouppteckning lite extra musikutrustning i min ägo. Bland dessa saker finns det vissa som kan upplevas intressanta, och andra värdelösa. Skickar främst en fråga hit för jag undrar om sakernas värde.

Detta har jag i min ägo i nuläget:

  • Marshall JMP (modell 1987) från 1970-talet. Den är moddad med en presence-knapp på baksidan och en master-volym på framsidan. Serienummer S/1196A för den som är insatt. Den fungerade som den skulle för ca. 5 år sedan. För det mesta stått i en källare.
  • Musitronics Mu-Tron III Envelope Filter. Ingen aning om årtal, men skulle gissa på att den är tillverkad mellan 1975-1985. Den går på två 9v-batterier och saknar sitt nätaggregat. Vad jag vet är den aldrig testad...
  • Yamaha REX 50 med en tillhörande MIDI-pedal. Gammal effektprocessor från 80-talet.

Här är bilderna. Har tyvärr ingen bild på Yamaha-grejen...

Om någon på något sätt hade kunnat hjälpa mig med att få ett värde på dessa sakerna hade det varit helt fantastiskt. Tanken är väl att dessa saker ska säljas i framtiden, såvida de inte är helt utan värde.

Tack på förhand, och se till att tvätta era händer!

Redigerat av Skägg94
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...