Jump to content
Annons

Samarbete: jag gör beats/sjunger/rappar och mixar i Fl studio. Har du beats och texter? Samarbeta på distans?

Recommended Posts

Posted

Jaaa ... som den långa rubriken lyder.

Jag gör låtar (musik och text), rap m.m. i Fl studio och mixar. Söker samarbeten! Kanske sitter du på halvfärdiga projekt? På låtidéer? Med texter?

Målet är att när en låt är bra nog så lägger vi upp på soundcloud (och/eller spotify) och så står alla medverkare med. Nånting i den stilen men det är ju ett senare skede.

/Locu

• 1 month later...
Annons
Posted

Hej, håller på en del med rap osv kör dock cubase men en del ofärdiga projekt finns givetvis😀 e intresserad av samarbeten generellt kommer PMa dig // M

On 6/14/2020 at 11:09 AM, AnnaGrande said:

Jaaa ... som den långa rubriken lyder.

Jag gör låtar (musik och text), rap m.m. i Fl studio och mixar. Söker samarbeten! Kanske sitter du på halvfärdiga projekt? På låtidéer? Med texter?

Målet är att när en låt är bra nog så lägger vi upp på soundcloud (och/eller spotify) och så står alla medverkare med. Nånting i den stilen men det är ju ett senare skede.

/Locu