Jump to content
Annons

Recommended Posts

Hej!

Jag har hållit på med musik i hela mitt liv, på ett eller annat sätt. Numera är det däremot något mer seriöst än vad det var när jag som liten stod framför Singstar (någon som minns det?) och sjöng med till Lisa Nilssons "Himlen runt hörnet". Själva låtskrivandet och sjungandet har aldrig varit ett problem för mig, problemet är snarare att jag inte är särskilt duktig - för att inte säga som sanningen lyder; jag är kass, på själva musikproddandet. Nu kommer vi till det förhoppningsvis roliga och intressanta för dig som läser det här; jag söker nämligen en person som kan sitt inom proddande och kan hjälpa mig att jobba på en av mina låtsnuttar som jag nu suttit på ett tag. Är du duktig, eller tycker bara att det rentav är kul att prodda i olika program? Då är det här för dig!

Allt jag skriver är på svenska, och de genrerna jag jobbar med är främst följande: pop, indie och poprock. Tänk Kent, Veronica Maggio, Miriam Bryant, Little Jinder, Jonathan Johansson, Håkan Hellström, Hemliga klubben osv. 

Om det låter kul och du är på, om du vill att jag ska skicka en liten demo på låten jag vill jobba med, eller om du bara vill växla några ord och testa lite, så kontaktar du mig antingen här i forumet eller på följande medier:

Mejl: ellensandberg03@gmail.com

Instagram: ellensandberg

Ha det bra, hoppas att få höra från någon av er snart, och tack på förhand!

/Ellen Sandberg

Redigerat av Ellen Sandberg
lite grammatiskt fel bara!
  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Annons
  • 4 veckor senare...
  • 3 veckor senare...
  • 10 månader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...