Piffen Postat 5 maj 2005 Postat 5 maj 2005 För å späda på lite i aktiviteten så här halv ett på torsdagnatten.. 😲 Är Propellerheads verkligen så trista att de bara lagt in det där tricket med skruvarna på Subtractorn? Det måste väl för tusan finnas några saker till, nu när 3an kommit å allt, snälla.. Det känns ju helt ologiskt med en ända grej. Fast jag måste säga, att på så sätt elimineras risken för att "för mycket av det goda" -syndromet inträder.. 😉 (Ursäkta om det är lite onödigt det här, och att det på sätt och vis varit uppe tidigare.. Ber om ursäkt i preventivt syfte 😮 ) //smulan
Pazo Postat 6 maj 2005 Postat 6 maj 2005 hahaha!!!... Jag komm på det för ett tag sen ja me! Råkade få upp skruven på subtractorn å kom på att man kanske skulle testa de på alla de andra maskinerna me, men det funkade visst inte...
Linus Postat 6 maj 2005 Postat 6 maj 2005 Det fanns fler men de flesta togs bort till v2.5 🙂 Om man t.ex. klickade på loggan i en NN-19 visades en LCD-grafisk logga i fönstret och texten "Insert Disk"... 🙂 Det jag tycker är roligast i racket är att NN-XT är godkänd av Dell och att den tillverkats i Irland 😆
godhead Postat 6 maj 2005 Postat 6 maj 2005 det där med skruvarna var roligt... men vafaan ska inte subtractorn dunsa ner i backen då man har tagit bort alla fyra skruvarna? orealistiskt! hmpf!
Jimmy Postat 8 maj 2005 Postat 8 maj 2005 Om du måste ha en front som ramlar av får du hålla dig till iZotope Vinyl. Den fronten ramlar av snyggt utan skruvar. /Jimmy
Linus Postat 11 maj 2005 Postat 11 maj 2005 Lite väl mkt fritid lr vectro 🙂 Vadå? Jag hade inte ens nämnt att programmern i Combinatorn är en touch-screen... Har massa nördfakta om programmet... och ändå har jag ett liv. Tror jag. 😉😉😎
Assar Postat 4 december 2006 Postat 4 december 2006 Det bara måste ju gå att göra nåt kul med luckan på baksidan av NT-XX ... 😱
Linus Postat 4 december 2006 Postat 4 december 2006 Det bara måste ju gå att göra nåt kul med luckan på baksidan av NT-XX ... Nej tyvärr, och inte heller har jag fått IR-panelen längst upp till höger på NNXT att reagera på mina fjärrkontroller.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.