Jump to content
Annons

Remix-tävling för Lewitt Audio


Peter Roos

Recommended Posts

Annons
8 timmar sedan sa osiris:

Riktigt fin låt. Inte många spår att leka med dock 🙂 

Ja en grymt bra låt:-) Och man får ju faktiskt göra om den och lägga egna spår, vilket jag tycker verkar kul. Hade själv tänkt helt annan version  - ta bort allt utom sången och göra något annat?

Link to comment
Dela på andra sajter

Saxat från reglerna:

"Feel free to use the files however you feel like - there are no limits to your creativity!

Do a stellar mix, a remix, a version sung in your own language, replace every track with shredding guitar solos, sing some additional harmonies, invite your friends to join the session – just let the inspiration flow.

Let the world know and share your work with the hashtag #LEWITTMusicChallenge on Youtube, Facebook, Soundcloud, Instagram or TikTok. You have until the 17th of May."

Link to comment
Dela på andra sajter

22 minuter sedan sa Peter Roos:

Ja en grymt bra låt:-) Och man får ju faktiskt göra om den och lägga egna spår, vilket jag tycker verkar kul. Hade själv tänkt helt annan version  - ta bort allt utom sången och göra något annat?

Jag tänkte dock bara göra en mix av de spår som de spelat in. Inte det lättaste men 'less is more' har jag hört talas om 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...