Jump to content
Annons

Hej alla musikälskare!


Draco Nex

Recommended Posts

Hej! Jag är boende i Göteborg och gör elektronisk musik i FL Studio av och till. Är lite less på att jobba solo och hoppas på att i första hand träffa lite lokala samarbetspartners från stan här på forumet. Ha det så gott allesammans. 😄 

Mvh

Redigerat av Draco Nex
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
5 hours ago, illerill said:

Tjena!

Vad exakt är det du letar efter?

Just nu har jag en del på tapeten, men längre fram kan jag tänka mig en collab där jag sjunger/rappar lite om du är intresserad. Aldrig sysslat med elektroniskt, men gillar att testa på lite allt möjligt. 

Jag kommer som låt-producent att posta och söka i "samarbetsforumet" så småningom, men jag kan ju i alla fall berätta att jag letar efter unga musiker lokalt i Göteborg till att börja med. Jag har lite idéer om att bilda en grupp med EDM/Pop-musiker här i stan och jag kommer då att leta efter bl.a. några sångare/sångerskor, sångtextförfattare, DJ's och låt-producenter.

Bor du i Göteborg?

Link to comment
Dela på andra sajter

46 minuter sedan sa Draco Nex:

Jag kommer som låt-producent att posta och söka i "samarbetsforumet" så småningom, men jag kan ju i alla fall berätta att jag letar efter unga musiker lokalt i Göteborg till att börja med. Jag har lite idéer om att bilda en grupp med EDM/Pop-musiker här i stan och jag kommer då att leta efter bl.a. några sångare/sångerskor, sångtextförfattare, DJ's och låt-producenter.

Bor du i Göteborg?

Jag bor på Malta 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...