Jump to content
Annons

Uppdateringar av forumavdelningar och äldre inlägg


Andreas Hedberg

Recommended Posts

Hej,

Björn Olsberg och jag har tidigare berättat om en del av våra planer för Studio. Vi har nyligen gjort nya beskrivningar för alla forumavdelningar som nu är mycket mer passande, samt att vi lagt till nya avdelningar som "GarageBand" och idag även avdelningen "Distribution och marknadsföring".

Som du kanske också uppmärksammat så har det fram till nyss varit dubbla radavstånd i lite äldre foruminlägg (något som har skett automatiskt vid en tidigare uppgradering för flera år sedan), det var närmare bestämt 778 854 inlägg med dubbla radavstånd, vilket gjorde inläggen lite svårlästa. Jag passar på att säga till dig som kanske inte vet: Ett tryck på "Enter" blir ett nytt stycke medan "Shift+Enter" blir en ny rad direkt under stycket – utan avstånd.

Som alltid – välkommen att ge oss dina synpunkter och feedback på innehåll, nya funktioner och förbättringar.

Bästa hälsningar,
Andreas

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Andreas Hedberg ändrade titeln till Uppdateringar av forumavdelningar och äldre inlägg
Annons

Jag ser att Cakewalk som enda DAW förlorat sitt eget subforum och hamnat under ”Övriga inspelningsprogram”. Detta trots att Cakewalk har 3.700+ inlägg, medan det finns andra program som behållit (eller just fått) egna subforum trots betydligt färre inlägg: Ableton Live (2.770), GarageBand (2), Reaper (758) och Studio One (444). Eftersom det alltså inte är antalet inlägg som styr, skulle det vara intressant att höra hur ni tänkte här.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej,

Tack för feedback! Det var över ett år sedan någon postade något inlägg under just Cakewalk (eller Sonar som det stod), så vi kände att det var befogat att lägga det under "Övriga inspelningsprogram", men ser vi att intresset och därmed antal inlägg ökar, så vill vi naturligtvis lyfta fram det igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...