Jump to content
Annons

feedback önskas!


dosmii

Recommended Posts

hej! är en tjej på 14 år som har till hösten proddat i 2 år. min största genre är edm, house osv. skulle vara sjukt tacksam ifall ni kunde skriva lite feedback här på min låt, "BLISS".

jobbade på en annan låt och scrolla bland presets när jag hitta den som används i denna låt, tyckte den lät cool så bara plocka med den till ett nytt track hehe

är fett lame med att mixa och mastra, fokuserar mest på själva produktionen, men pressar ständigt mig själv att utvecklas. 🙂

ha de!

//dosmii

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bra början.  Säger som Henric.  Lite sång på detta.  Börja nynna och höra en rythm. Kanske finna ord son passar in ?

Prova gärna att göra låtar som redan finns. Kanske äldre låtar från 90 talet då jag va i din ålder. Finns många riktigt bra och inte är sååå avancerade  men lägger en bra grund att lyssna och utvecklas.  Behöver inte vara likt rätt av,  men får en att utvecklas, förstå och ger bra "gehör".

Kolla Youtube för hur äldre låtar skapades,  hur man skapar sounds m.m 🤗👍😜😉

Link to comment
Dela på andra sajter

tack! har faktiskt ett utkast med lyrics men är rätt så osäker på om den passar in så bra hehe.

började först när jag fick min daw med att producera rap/hiphop, blev rätt så trevligt men kändes inte riktigt som min grej.

har vuxit upp (inte för att jag har vuxit klart dårå) på all möjlig musik från mj,  beatles, machine gun kelly & ac/dc men mest var överlaget edm. kygo, avicii & martin garrix osv var/är ju värsta grejen 🙂

jobbar i nuläget på en house version av "All My Loving - The Beatles", en RIKTIGT bra låt o ska försöka lägga min egna lilla twist på den. får se om det blir något bra eller går helt åt skogen 😋

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...