Jump to content
Annons

En framtida hit? RISING


SKYLIT

Recommended Posts

Detta är en låt jag jobbat på i flera månader nu och känner mig äntligen klar med den. Den planeras släppas på Spotify senare i år. Jag har alltid velat blanda orkestral musik med ett oväntat elektroniskt drop. Uppbyggnaden i sig gör att droppet blir otroligt kraftfull! Vill gärna höra vad ni tycker om den. 🙂
 

 

 

Redigerat av SKYLIT
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Nån ”hit” vet jag inte om det är, men jag tycker det låter som något som skulle funka för film och Tv. Finns bibliotek på nätet där du kan lägga upp sån musik och få en slant om du har du tur. 😏.  Snyggt och skönt 👍

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker också låter bra och håller med Nbient att det låter väldigt mycket film musik. Dråpligt nog så lyssnar jag via min Samsung TV då jag surfar på min Video dator och när det drar på lite så blir det lite vasst på nåt sätt.

Lycka till

Link to comment
Dela på andra sajter

 

8 timmar sedan, candybag said:

Bra drop!

 

Hur gammal är du och hur länge har du proddat? Vad kör du för DAW? Och vad har du för.... utrustning? 🙂

Är 19 och har proddat i nästan två år. Nu kommer jag låta helt oprofessionell kanske men jag har under de här två åren producerat i mobilen. Använder främst appen Auxy för att producera melodierna och FL Studio Mobile för ytterligare editering. Har nyligen köpt en laptop och nyaste licensen för FL Studio. 
 

Som föregående medlemmar noterat så låter den här låten likt något som kunde användas i en reklamfilm. Låt mig poängtera att jag inte enbart producerar EDM, utan även alla möjliga typer av genres och stilar. 

Link to comment
Dela på andra sajter

16 hours ago, SKYLIT said:

 

Är 19 och har proddat i nästan två år. Nu kommer jag låta helt oprofessionell kanske men jag har under de här två åren producerat i mobilen. Använder främst appen Auxy för att producera melodierna och FL Studio Mobile för ytterligare editering. Har nyligen köpt en laptop och nyaste licensen för FL Studio. 
 

Som föregående medlemmar noterat så låter den här låten likt något som kunde användas i en reklamfilm. Låt mig poängtera att jag inte enbart producerar EDM, utan även alla möjliga typer av genres och stilar. 

Mobilen? Shiiiiet, jag orkar knappt skriva text på mobiltelefonen. Ska bli intressant och se vad du får fram på en laptop.

Skulle inte nödvändigtvis säga oprofessionell, men kanske okonventionell 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...