Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2020 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Hämtade ett par högtalare som jag beställt för att ha till tv'n... Jävlar vilket ljud! Har nog aldrig ägt ett par högtalare med mer bas, speciellt med tanke på storleken. 

Det dumma är bara att jag inte fick med mig alla paketen. Kvar på utlämningsstället ligger en sub. Precis som att jag behöver det till dessa xD

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, Fidden said:

Hämtade ett par högtalare som jag beställt för att ha till tv'n... Jävlar vilket ljud! Har nog aldrig ägt ett par högtalare med mer bas, speciellt med tanke på storleken. 

Det dumma är bara att jag inte fick med mig alla paketen. Kvar på utlämningsstället ligger en sub. Precis som att jag behöver det till dessa xD

Ajdå.. Ojdå! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

54 minuter sedan, slejnard said:

Ibland är jag klurig ☺️

 

3 timmar sedan, Dark Of Light said:

spacer.png

Jag är klurigare. 😑

52 minuter sedan, Fidden said:

Hämtade ett par högtalare som jag beställt för att ha till tv'n... Jävlar vilket ljud! Har nog aldrig ägt ett par högtalare med mer bas, speciellt med tanke på storleken. 

Det dumma är bara att jag inte fick med mig alla paketen. Kvar på utlämningsstället ligger en sub. Precis som att jag behöver det till dessa xD

Ach zo! Vad blev det för skojsig kvalisort då?

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, Fidden said:

Ska väl nämnas att jag är långt ifrån en audiofil, dessa var de enda snygga högtalarna med bluetooth och rätt storlek som jag hittade. 

Ja, de där var riktigt snygga och enkla i designen! Grattis!

51 minuter sedan, slejnard said:

Ja hela upplevelsen av tv-tittandet blir så mycket bättre med bra ljud. Tog ett tag innan jag lyckades övertyga sambon om det dock innan jag fick köpa 

Ja, här nere i landet har vi ju haft ljud ganska länge till filmer och så 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-01-21 at 21:08, slejnard said:

Jåh! 😄 Hunnit släppa en ny låt å! 
 

 

Wohooo! Har inte spotify men kunde lyssna på en snutt iaf. Låter ju riktigt bra! 

Jag vill också musicera!! Fast i en dator...universum, skicka mig en fungerande musikdator, tack på förhand. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...