Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2020 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
36 minuter sedan, slejnard said:

Blir fara på kalas idag. Kaffe å tårta troligast 

Låter skrämmande 😲

Ska inte den här tråden för 2020 ligga överst i högen bland de andra? Ja man undrar ju vad moderatorerna prioriterar egentligen. Fast CHAE kanske är ute och handlar PT presenter till oss?:rolleyes: 

En smartklocka och ammo önskas!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, Dark Of Light said:

Låter skrämmande 😲

Ska inte den här tråden för 2020 ligga överst i högen bland de andra? Ja man undrar ju vad moderatorerna prioriterar egentligen. Fast CHAE kanske är ute och handlar PT presenter till oss?:rolleyes: 

En smartklocka och ammo önskas!

Jag minns att det var samma sak förra året; tippar att det har med postningar att göra😑

Du får vare sig en smart klocka eller ammo. Däremot kan du få ett norsk digitalur med påmålade siffror och en 5,56 tomhylsa😛

Link to comment
Dela på andra sajter

  • CHAE pinned this inlägg
Just nu, CHAE said:

Jag minns att det var samma sak förra året; tippar att det har med postningar att göra😑

[...]

Jag hade fel🙂

Nu är Längstah nålad. (@Slejnard Termen ”nitad” är såååå 2019:rolleyes:)

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det verkligen att, som vuxen man, bli KIDnappad. ”Kidnapping” är ju när någon rövar bort ett barn. MAN-napping är väl bättre att säga. ”Man-napping”... Nu blir snart Grahn och Slej sömniga😆

Link to comment
Dela på andra sajter

57 minuter sedan, CHAE said:

Är det verkligen att, som vuxen man, bli KIDnappad. ”Kidnapping” är ju när någon rövar bort ett barn. MAN-napping är väl bättre att säga. ”Man-napping”... Nu blir snart Grahn och Slej sömniga😆

Tänkte inte på det men så måste det ju vara 😄 

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, Micke H said:

Det är bra. 😄 Får alltid en chock när jag ska lägga till en smileys och ser sida upp och sida ner med den fulaste samling filurer (eller smilfinkar) man kan tänka sig. 😱

Läget härrå?

Ja, de är för jävla vidriga😠 Jag kör givetvis genomgående de gamla smilfinkarna.

Det är lugnt här.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, CHAE said:

Jag hade fel🙂

Nu är Längstah nålad. (@Slejnard Termen ”nitad” är såååå 2019:rolleyes:)

Det är klart du hade, det betyder att du får behålla uret och hylsan också. En R-1 Rheintochter vill man ju ha i hallen...

Hur många PTs går det på en sån!? 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

54 minuter sedan, Dark Of Light said:

Det är klart du hade, det betyder att du får behålla uret och hylsan också. En R-1 Rheintochter vill man ju ha i hallen...

Hur många PTs går det på en sån!? 😳

Win!😮

Oklart men rykten gör gällande att man ska fixa hela åtta (8!) päta:s på raken. Rykten som sagt...

50 minuter sedan, Neosus said:

Hellre en Rheintochter i hallen än en Balle i R.... nej vänta nu? 03-03.gif

Vila vidare nu, Grahn☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...