Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2020 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
1 timme sedan, Neosus said:

Rena rama ungdomen.. En annan är gammal som satan! 💀

Så gammal kan du inte vara. Känner honom, vi fiskade krabba ihop förr. En djävul på mungiga är han också.

1 timme sedan, Neosus said:

KPD? 😕

Inte såhär dags va? Det börjar luta mer åt öl hållet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Veckans husmorstips. 

När du är febrig och svettas floder om nätterna, sov i dina gamla funktionstygskläder som du köpte den där gången du fick för dig att du skulle börja springa. 

Förr brukade jag sova i någon bomullströja när jag hade influensa, men vaknade dyngsur, iskall och skitförbannad när febern gått ner lite. Om det inte gick att hitta en torr fläck i sängen var det lögn att försöka somna om.

Link to comment
Dela på andra sajter

28 minuter sedan, Fidden said:

Veckans husmorstips. 

När du är febrig och svettas floder om nätterna, sov i dina gamla funktionstygskläder som du köpte den där gången du fick för dig att du skulle börja springa. 

Förr brukade jag sova i någon bomullströja när jag hade influensa, men vaknade dyngsur, iskall och skitförbannad när febern gått ner lite. Om det inte gick att hitta en torr fläck i sängen var det lögn att försöka somna om.

Om funktionstygskläderna krympt sedan sist man fick för sig att börja springa då?

Link to comment
Dela på andra sajter

38 minuter sedan, Dark Of Light said:

Om funktionstygskläderna krympt sedan sist man fick för sig att börja springa då?

Talk och viljestyrka. Kan krävas hjälp utifrån om man är för svag, men det går alltid till slut. 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, Fidden said:

Talk och viljestyrka. Kan krävas hjälp utifrån om man är för svag, men det går alltid till slut. 

Ja det där sista brukar jag leva upp till.☺️

2 minuter sedan, slejnard said:

Talang.nu

Låten där Jag håller på med ger mig huvudbry 🤔. Skulle haft en som coachade medan jag spelar in... 

Men... vi är ju här. 😮 Du får tjacka en producent, en manager och en stylist. Här finns talang ska´ru veta! Stylist biten kan jag ta! Jag funderar på något med äggkartonger och spandex.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...