Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2020 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
47 minuter sedan sa Dark Of Light:

Det är kanske där man ska placera pengarna? När blir det köp/sälj läge?

Om man saknar likvida medel för investeringen har jag hört att man kan ta ett brygglån. 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan sa Fidden:

Om man saknar likvida medel för investeringen har jag hört att man kan ta ett brygglån. 

Ragga-dishhhh😄

1 timme sedan sa slejnard:

I dessa coronatider ska man nog inte luta sig mot folk man lööövar.

1 timme sedan sa ewroL:

Sjöng in det här just nu. Lyssna hemskt gärna. Konstig sång?

 

Är det fullröstssång?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vill slå ett slag 🤜för dokumentären Sammy Davis Jr-Artisten som hade allt, på SVT Play. Nog har jag hört honom förut, en fantastisk röst, sång och dansman. Men hade verkligen inte någon aning om mycket av hans brokiga liv. Den ibland tveksamma vänskapen med Sinatra, att räkna sig som en jämlike i artistvärlden, speciellt i skuggan av det rasistiska -60 talet, inte kunde väl en svart man älska en vit kvinna? Att han stödde Nixon, men Kennedy vägrade ha med honom på sin invignings fest. Att låten Candy Man kommer från 60-tals filmen Willy Wonkas Chockladfabrik, en låt han hatade men som blev hans enda Billboard 1:a! Hans aktivism, eller att ha var en sådan kvinnokarl, det är så jag ligger i lä.

Se den och njut av en, här i trakterna något bortglömd och fantastisk röst.

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Nähä! Inte var de där där! Inte var de ungdomar heller, om det nu var så att de var där de där. Khess, de har väl inte kvar hela bandet ens och de som är kvar har väl stomipåse och tar sig fram med rollatorer. Händricks, han är ju för fan DÖD! Kriidäns, de sprack för länge sedan och Stäppenvålf dog inte de i en flygcrash?  Bla känner jag inte till... Nänä, lura någon annan. 😠

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...