Jump to content
berggrenbeats

Universal Audio Arrow inkl. kabel

Recommended Posts

Hej!

Trodde jag hade Thunderbolt 3 ingång på min dator, men det visade sig bara vara en USB-C kontakt. Väntade för länge med att testa detta så jag kunde ej göra återköp, därför säljer jag nu mitt helt oanvända Universal Audio Arrow ljudkort. Har alltså bara packat upp det, testat, och packat ner igen. Helt oanvänt i nyskick!

Lite info:

Externt ljudkort för macOS och Windows som ansluts via Thunderbolt 3. Arrow har 2 analoga komboingångar med mikpreampar, 4 utgångar, samt inbyggd DSP för användning av UAD-effekter. Ljudkortet levereras med Realtime Analog Classics, ett bra grundutbud av både EQ, kompressorer och effekter.

Arrow är det mest kompakta ljudkort som Universal Audio tillverkat. Ljudkortet är utrustat med 2 analoga komboingångar med företagets erkänt välljudande mikrofonförstärkare. Dessutom finns en dedikerad instrumentingång för inspelning av gitarr eller bas med hög kvalitet. Arrow har 2 utgångar till högtalare samt en separat hörlursutgång, ansluts via Thunderbolt 3 (USB C-kontakt) och är kompatibelt både med macOS (10.12 och senare) och Windows 10 Anniversary Update (64-Bit Edition).

Ytterligare info finns på tillverkarens hemsida: https://www.uaudio.com/audio-interfaces/arrow.html

Billigaste nypris enligt prisjakt i skrivande stund: 5 239 kr.

Säljes för: 4000 kr inklusive 1m Thunderbolt-kabel (köptes från Elgiganten för 299kr).

Bjuder även på frakt (skickar med posten som rek/spårbart paket), finns annars att hämta i centrala Trollhättan.

Om någon är misstänksam angående att jag är nyregistrerad, vill jag bara tillägga att jag har varit registrerad sedan tidigt 2000-tal, men kommer tyvärr inte åt det kontot längre :(

Mvh

Berggren

arrow1.jpg

arrow2.jpg