Jump to content
Annons

Sångare Sökes (Elektronisk Musik)


GoldToazt

Recommended Posts

Hej!
Tänkte jag skulle göra ett försök här på forumet att hitta någon sångare. Som titeln lyder så söker jag en singer/songwriter. Samarbetet sker genom internet så egen inspelningsmöjlighet måste finnas. Vilket jag hoppas inte ska vara något problem. 
Jag är själv producent och har producerat musik i ungefär 5 år. Jag producerar mestadels musik i genrerna klassisk progressive house (deadmau5/Kaskade) och Melodic House (Lane8/Anjunadeep) och ofta blir det en mix av båda två.
Det är givetvis ett stort plus ifall du redan känner till genren men jag skulle beskriva sångstilen som väldigt clean utan att vara någon expert.

Samarbetet kan ske på två olika, där jag antingen kan skicka en färdig låt som du spelar in vocals till eller ifall du redan har kompletta vocals så går det också utmärkt för mig att skapa en låt utifrån det. Vilken av de två alternativen som väljs är mest upp till dig. 

Har säkert missat lite information men om ni är intresserad eller undrar något så är det bara höra av er 🙂

Redigerat av GoldToazt
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...