Jump to content
Annons

Hur ser er hemstudio ut där ni huserar med er kreativitet..?


dbd

Recommended Posts

Annons

Skulle man kunna "Vända" på denna tråd så de nyste inlägen kommer först...de från 2004 som detbörjar med e HELT innaktuel...visst..man kan ju gå bakifrn..men bara en ide

Det finns en liten punkt eller stjärna framför trådrubriken om man tittar på listan över trådar. Klickar du på den så kommer du till det första olästa inlägget. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns en liten punkt eller stjärna framför trådrubriken om man tittar på listan över trådar. Klickar du på den så kommer du till det första olästa inlägget. 🙂

Eller varför inte göra ett bildgalleri där användare kan ladda upp bilder över sin studio?

Link to comment
Dela på andra sajter

Dromteatern (oregistrerad)

Grymt grymt, roligt å se bilder på era studios! Skall fåll tag på en kamera så skall det postas! 🙂

/KG

Link to comment
Dela på andra sajter

martincarlson (oregistrerad)

Bara jag som inte ser några bilder? Eller har jag kryssat i nån inställning i Chrome... "Visa ej studiobilder"...

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Så här ser det ut i mitt lilla hemmahörn. Detta är all plats jag lyckades roffa åt mig i lägenheten efter att 3 ungar plus jag själv och sambon har bott in oss i alla rum som finns tillgängliga 😄 Som tur är håller vi mestadels till i vår replokal/låtskrivarlya/studio på annan plats när vi jobbar, hemma pillar jag mest med arr och kollar idéer och så..

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är ny på forumet och ny på inspelningen... Kan knappast kalla det studio överhuvudtaget men har det nödvändigaste för att få in ljud på datorn... 😎 En bild på hur min "musikhörna" ser ut för närvarande 🙂 (jävligt mysiga musikhörna) 402012_360885600596290_100000245599876_1380247_193102224_n.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är ny på forumet och ny på inspelningen... Kan knappast kalla det studio överhuvudtaget men har det nödvändigaste för att få in ljud på datorn... 😎 En bild på hur min "musikhörna" ser ut för närvarande 🙂 (jävligt mysiga musikhörna) 402012_360885600596290_100000245599876_1380247_193102224_n.jpg

Schysst hörna 🙂

Händer det att du tappar alla koncept och ställer dig och spontanläser tidningsartikels-tapeten? 😛

Vänligen,

CHAE

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Min variant

IMAG0619.jpg

beg och budget alltihop.

Redigerat av silentdawg
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 3 månader senare...

The "GUETTA" studion är äntligen färdig! 🥰

inte riktigt "hemmastudio" men är man där dygnet runt så blir det ens andra hem kanske....?

post-18100-0-86180900-1339800171_thumb.jpg

Redigerat av BBP
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...