-
Senaste foruminläggen
-
-
Similar Content
-
By Ollie Olson
När du ska börja producera en låt för en artist, eller för dig själv så är det viktigt att veta vad som är viktigast. Är det produktionen som ska vara stjärnan, eller är det artisten?
-
By Björn Olsberg
Kanske känner du henne som en cool låtskriverska och artist från Storbritannien. Kanske inte alls. Men hennes musikaliska avtryck går inte att ta miste på. Som innovatör av instrumentet The Gloves har hon även gjort ett historiskt avtryck.
-
By HowBoutSomeSnus
Var hittar man bandmedlemmar idag enklast?
Tidningsannons e ju inte aktuellt direkt...
-
By willekillen12
Hejsan, vill någon sjunga på min house/edm låt. Den kommer troligtvis komma ut på spotify. Kontakta mig så fixar vi det.
//WI-BE
-
By Trubadur Joakim Ehn
Är du grym på marknadsföring och på att fixa spelningar? Kanske söker du ett projekt att dyka in i? Jag är en lovande artist som kan min grej men som har svårt att finna tiden att sätta mig in i det praktiska kring det hela. Jag har ett tag fokuserat på att promota mig själv men har insett att det skulle kunna lyftas högre om jag får chansen att fokusera helt på musiken. Jag har redan ”kommit ut” ganska hyfsat genom spelningar och sociala medier, så det finns en bra grund att hoppa in och jobba från.
Som många trubadurer har jag tyvärr inte nån budget. Jag ser detta som något som potentiellt skulle kunna generera pengar som tillslut skulle kunna bli en lön. Dvs det jobb du genererar genererar din lön.
Jag bor kring Stockholms området så bra om du bor i krokarna.
Hör av dig om detta verkar intressant.
Tel: 0765878407
Mail: ehnjoakim@gmail.com
//Joakim Ehn
Länkar:
Facebook: @Music of Joakim Ehn
Instagram: joakimehn_music
Spotify: Joakim Ehn
Youtube: Joakim Ehn
-
-
Veckans populäraste ämnen