Jump to content
Annons

Var ett tag sen! Lyssna :P


Bresho

Recommended Posts

Hej hej allihopa!

 Jag har inte vart här inne på ett tag då jag inte känt att jag behövt ladda upp varje låt jag gör. Men nu känner jag att jag har tagit ett större steg i musik produktionen och undrar om ni kanske skulle vilja lyssna en gång på min nya låt och kanske berätta vad ni tycker om hur allt är upplagt osv. Jag länkar låten nedan. 

Trevlig Kväll! 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Tycker att trummorna, främst bastrumman blir lite i starkaste laget på det första partiet, annars bra! Rent masteringsmässigt borde du tjäna högre output på låten om du sänker trummorna något där! Sen är detta en genre som jag inte är expert på märk väl, saknar sång!

Med vänlig hälsning, Henric

Link to comment
Dela på andra sajter

Introt kan typ vara två slag kortare ... och så skriker låten efter en hög kvinnoröst typ Divan i 'Femte Elementet' filmen.

eller från typ "'Gonna beat my lover" ... vem det nu va som gjorde den ...

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, HomerJSimpsson said:

Introt kan typ vara två slag kortare ... och så skriker låten efter en hög kvinnoröst typ Divan i 'Femte Elementet' filmen.

eller från typ "'Gonna beat my lover" ... vem det nu va som gjorde den ...

 Var det inhyrd Snap! Som  gjorde den? Gjorde ju även "Mr Vain"

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan, vayzeria said:

 Var det inhyrd Snap! Som  gjorde den? Gjorde ju även "Mr Vain"

Kanske den, eller så var det han från Muppet's du vet ...  Animal eller vad han heter 😉

 

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan, Christoph Henry said:

Bra jobbat kompis! 🙂

Hörs att du börjat utvecklas mer och mer i mixningen, håller med som föregående att en kvinnlig vocal som sjunger i hög ton hade varit riktigt fett.

Kanske ett litet breakdown där hon sjunger högt. Tänk typ som i Avicii - levels "ooooh sometimes i get a good feeling ......"

Tummen upp! 👍

Haha precis så! hade passat perfekt! tack för alla goda tankar 🙂 

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...