Jump to content
Annons

Gittarrist senior sökes


Gäst

Recommended Posts

Annons

Som av en händelse bor jag i Göteborg, har elektriska gitarrer samt förstärkare. Någon vidare gitarrist är jag däremot inte. I teorin kanske men i praktiken är jag begränsad. De senaste åren har jag och några gamla vänner träffats och spelat eget material. I Eskilstuna. I Göteborg har jag inte spelat i band sen -82. Jo förresten, vi var tre man som spelade Hank Williamslåtar på några firmafester på 90-talet.

Jag skickar en bild som bevis på att jag har en rosa gitarr. Hör gärna av er och berätta vilken sorts gitarrist ni söker och vilken typ av musik ni spelar. Just nu är jag bortrest och är tillbaka i GBG 17/9.

UNADJUSTEDNONRAW_thumb_c39.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Vad roligt att du visade intresse. Vi är tre man starka idag, keyboard, trummor och bas. Vi kommer att spelablandad kompott, eagles, Joe Walsh, John Fogerty, funk, blues, soul. Tycker din profil och självransakan  känns bra.

Vi kan väl träffas när du kommer hem. Slå mig en signal så kan vi ta en fika ihop.

Med vänlig hälsning / Jarl Swenson

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Hej Pär

Synd att du inte hörde av dig. Jag förmodar att orsaken var "att du inte kände att du var tillräckligt  bra ".Själv har jag inte spelat keyboard i något band på många herrans år, men kan väl hantera instrumentet.

Situationen har förändrats något sedan sist. Trummisen och basisten är ute ur leken. Så ett förslag, låt oss träffas och se om vi kan göra något roligt ihop.

hälsningar / Jarl

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...