Jump to content
Annons

Tips på audio interface utan preamps 24in/24 out


daniel10

Recommended Posts

Annons
1 timme sedan, crillemannen said:

Försök hitta ett SSL alphalink begagnat. Det har 24 i/o via dsub. 

Hej!

Japp 😀Har kollat på detta. Är detta ett fristående kort? Omvandlar det bara ljudet? Går det att koppla upp med något pci kort också om man vill ha in det direkt i datorn?

Mvh Daniel 

Link to comment
Dela på andra sajter

31 minuter sedan, Neosus said:

Eller Motu 24 AI med dsub med möjlighet att koppla in extra preamps via adat.

13910861_800.jpg

 

Detta är också ett alternativ. 😀 men detta har inga utgångar? Går det att koppla in denna med något pci kort rätt i datorn tro? Mvh Daniel 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, daniel10 said:

Hej!

Japp 😀Har kollat på detta. Är detta ett fristående kort? Omvandlar det bara ljudet? Går det att koppla upp med något pci kort också om man vill ha in det direkt i datorn?

Mvh Daniel 

Pcie kort, sen har du även 24 i/o via adat. Jag funderar på en mobil setup så har tänkt att sälja mitt. Har även en kush audio Gaintrain isåfall, för du behöver en extern monitor kontroller 

Link to comment
Dela på andra sajter

28 minuter sedan, Neosus said:

Crillemannens tips är nog så vettigt. Finns många alternativ bara man spanar och klurar. 👍 

Ja det verkar bra 😀 just nu kör jag på ett Focustrie saffire 56 med en Alesis hd24. Funkar faktigst bra. Men funderar på uppgradering framöver när jag bygger min nya studio

Link to comment
Dela på andra sajter

45 minuter sedan, crillemannen said:

Pcie kort, sen har du även 24 i/o via adat. Jag funderar på en mobil setup så har tänkt att sälja mitt. Har även en kush audio Gaintrain isåfall, för du behöver en extern monitor kontroller 

Vad ligger ett sådant system på beg ungefär? 😀

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...